Måndag.



Åkte till falun , så jag var där vid 9.45, kvart innan samlingen, introduktion på butikssäljarkursen, eller ja var rättare sagt bara dit fick studiebok och prickade va mig.
Inge mer med det.
Så var bara där 30 min i dag.
Så i morgon börjar allvaret =)
Men det ska bli kul att komma igång och göra något =)

Där efter åkte jag en sväng till "Lugnet" för att kolla priser för spinningkort osv.
Men nja var för dyrt för min plånbok... just nu i alla fall.

Åkte hem över käkade en bit mat med Perra sedan åkte vi till vårdcentralen i Grycksbo.
väl där blev det medicin.

Nu e vi hemma i vart fall.
Jag ska lägga mig och kolla lite tv, Perra skulle bara hämta posten nrä vi kom hem, men han är försvunnen med snöskotern.
japp japp, slappa var det ja.


just det ja föresten.
I går budade jag till mig:

50olikaögonskuggor/glitter + 2par lösögonfransar & sminkborstar =)
210kr, suveränt!
kan jag exprimentera o ha mig =)
Kul kul =)




Ja resten av veckan blir väl intressant med butikssäljar kursen =)
Sen till helgen blir det lugnt, ska ladda inför helgen efetr denna som kommer.
då blir det Borlänge & Kristet utséende!
Ska bli kul =)

yeye orkar inte skriva mer, min rygg e fortfarande halv kass sen skoterturen i lördags =P
Ska vila den lite =)

ha en fin dag allesammans =)




Hoppbackarna vid lugnet!





Smuts & Basse ska ut & åka skoter =P
Smuts sitter på lampan och Basse ska väl köra =P



Kommentarer
Postat av: Lisa

haha om vi gifter oss kommer vi bara svulla o sen kommer du ta ut skillsmässa när jag blivit tjock! :P



Hoppas det kommer hända lite mera på kursen under veckan. Kram

2010-02-16 @ 12:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0