Promenad med katterna =)

(Jaaaa internet krånglade såklart i går så fick aldrig laggt upp detta inlägget jag skrev i går på dagen, men jag lägger in den nu istället)



Super skönt väder ute, strålande sol & blå himmel.
Så Perra & Jag bestämde oss för en promenad ner till Kingelbo med katterna =P
Och nog följde dom med allt =)
Men dom e ju så dumma, när vi gått en bit klättrar Smuts i träd, sen när vi skulle gå över en äng till Kingelbo så ville katterna gå på den vanliga bilvägen...och dom fattade ju trögt, tog långtid innan dom kom på vilken väg dom skulle gå.

Sedan på hemvägen skulle dom under en stuga så fick ju vänta en massor där med.
Knas katter!=)

Här kommer lite bilder sen promenaden =)




Smuts




Smuts i träd =P




Älskling är ute & går med sina katter =)




Nästan hemma =)




Ja här är min super goda frukost också!
Nu är jag mätt & belåten =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0