Seg söndag!

vaknade 11.40 sov tills jag själv vaknade.
Vi somnade nog vid 3-3.30 i natt, sen i torsdags har vi somnat klring kl 5.
Men i morgon blir det ändring.
Ska köpa spinningkort/simkort.
Så blir de handla lite käk och arbetsförmedlingen för info om Butikssäljar utbildningen jag hoppas jag kommer in på.

Perra sover fortfarande, men kan bero på ca 2timmar sömn innan gårdagen och han jobbade i går, så sen blev de sent i natt med =P

Jag gick en promenad till Skidbacken i går, fick fin fina bilder på de långhåriga korna =)


I dag händer inte mycket, bara softa och äta god mat senare =)





Baggbo







så gott som framme vid skidbacken =)



Kommentarer
Postat av: Annika

Jag får åka upp och titta på dom fina korna.

2010-02-07 @ 22:18:00
Postat av: Annie

Härliga bilder! Vet du om kenny o co hade tänkt upp o hälsa på dig nåt? Jag åker gärna med isf, du kanske kan ha det i åtanke om ni snackar om det nångång :) Hade vart helkul!

Blir du hem-hemåt snart igen, tro? Innan valparna säljs. Grymt söta var dom!

2010-02-08 @ 21:37:48
URL: http://annieandren.blogspot.com
Postat av: Lisa

haha Zelda har springa lös-förbud just nu, för hon sprang bort förra veckan... :P



Fina fina håriga kossor, sånna kossor är dom sötaste tycker jag! :P

2010-02-09 @ 13:52:54
URL: http://lisaochzelda.blogspot.com
Postat av: Zandra

Sv; Jag lägger upp ett helt inlägg om det där med vatten och ögonskugga senare:)

2010-02-09 @ 14:39:09
URL: http://zandrassmink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0