160 säng igen, skönt!



Japp Perra & jag har delat en 90 madrass sen i lördags, då resterande madrasser legat ute på vädring efter lördagmorgonens "nästan brand" på rummet.
Men i dag tog vi in madrasserna och nu är sängen äntligen i sin "vanliga" storlek =)

Varit mys att sova så nära, men ändå smått trångt och man har inte riktigt kunnat sträcka ut sig, men i natt blir de sträcka ut sig ordentligt, och sova på tvären om man så vill =)

Precis ätit mat, täntke det kanske går nån bra film på tv vid 21, men nja verkar inte vara nåt speciellt som går då.
Så får se hur det blir.


Annars i dag har jag suttit en del vid burken, kikat efter jobbannonser, hittade en som jag nog ska söka i morgon.
Annars har jag plockat ur alla badlakan & handdukar plus lakan & påslakan ur garderoben, för att vika det snyggt och prydligt.
Blev mer plats för annat och mycket bättre ordning =)

Nja ska väl sätta mig till rätta i sängen och zappa bland kanalerna och se om det kommer nåt seé bart på tvn.
Hej hopp!


Kommentarer
Postat av: Annika

HA, jag kom på det, det är därför Katterna har legat i kattbädden, ni har sparkat dom stackarna ur sängen när ni har legat så trångt....ha

vet 2 som ligger i den stora sängen snart, pratar du med Pelle så hälsa att det blir sockar snart, vi stickar så jag får köpa mer garn i morgon.

Sov Gott

Puss Puss

2010-01-12 @ 22:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0