Bilder =)


Här kommer lite bilder.
Tog några snygga bilde rpå d efina månskenet i afton.
Har för övrigt bastat i kväll, så jäkla gött!
Sen så har Perra hört av sig, han hade inte hoppat över bord.
Han e fullt levande.

Han berätta att Mats låg hemma magsjuk!!!!
Jippie, så jäkla illa, hatar magsjuka, inte haft det sen jag va 12 nånting, och jag vill fan inte ha de heller.
Så jag har gjort som pappa lärt mig, dricka sprit.
Det hjälper.
Så har tagit några Sambuca shottar & Jäger shottar.
Sen i morgon blir fickpluntan med, ska presas ur pappa på lite whiskey =)

Perra ska föresten på personalfesten i Skidbacken i morgon så blir nog att Nygg hämtar mig vid tåget i Falun =)
han e så snäll=)
Tack Nygg =)


Yeye ska kolla klart filmen på 5:an, Tina Turner filmen.
Den e ju baserad på hennes liv, hur hon blev känd och vad hon har genomlidit osv.
så jäkla bra den e!
Dom som inte sett den borde se den!!




Aaah orka inte kolla igenom bilderna....
Ska kolla klart filmen, plus katterna fightas så ska kolla vad dom håller på med =P


Natti natti.

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej Gumman!

Tack för att du kom och hjälpte oss med valpisarna.

Hoppas att du kan komma ner innan de flyttar.

Puss

2010-01-31 @ 22:14:37
Postat av: Lisa

Söta vovvisarna är! Älskar valpar, dom luktar så gott! :)



Synd att jag har lektion imorron när ditt tåg ska gå, annars är jag ju också i borås, men jag börjar 9...



Förresten, nästa gång du är hemma får jag komma ner o hälsa på dej o kolla på valpisarna :D Kramar

2010-01-31 @ 22:44:47
URL: http://lisaochzelda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0