Härlig dag?

Vaknade först 6.30 av Perras väckaklocka, han & Mats fick jobb i backen i dag igen.
Bra det.
Jag som smått tjatat på Perra att gå dit rller ringa och fråga om dom behöver mer hjälp...
Jag skulle åkt med så jag fick med mig bilen hem då jag tänkt åka till lager 157 eller om de heter lager 70här?
Men nja skippar det i dag kände mig inte alls pigg eller sugen på det då i morse, inte nu heller riktigt så japp skit i det.
Bestämde mig för att ta sovmorgon och stänga av väckarklockan och sova till jag vaknade av mig själv.
Jajjemen vaknade 11.20, låååååång sovmorgon.
Men jag känner mig utvilad...med en gnutta huvudvärk där till med.... suck.

har käkat lite lingongrova till frukost, och nu sitetr jag och smaskar clementin =)
Ska väl göra mig i ordning sedan så jag kan ta en promenad ute i det fina vädret :)
Strålande sol & blå himmel.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Du kan få åka med mig till lager 157 någon gång i helgen :p behöver ju dit innan den 24e och tänkte nog komma upp till er till helgen =)

2010-01-12 @ 15:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0