Lugn fredag, party lördag?


Sitter här vid burken, ska nog äta min semla snart och fortsätta kolla Let´s dance.
Chill kväll!
För övrig e det nåt fel på min vänster fot, eller rättare sagt vänster fotens tår!
Dom är röda & svullna =(
Det sticks och kliar ovan på dom.
Så jäkla irriterande!

I morgon blir de väl ta ut pollarna på morgonen & passa valpisar på dagen.
Sen blir jag förhoppningsvis upplockad av John när han e på väg hem till Götet från Svenljunga.
Så morgon kvällen blir lite party och krogen.
Och förhoppningsvis ska Annie Lisa Patric & resten ut i Götet med så ska väl försöka träffa på dom där också!
Sen måste jag hinna med sista bussen hem på natten i morgon för att fortsätta min plikt här hemma med valparna =P



Som sagt träffa denna karln i morgon!
Ska bli kul!



Kommentarer
Postat av: Annie

Tack för en superbra kväll igår, det blev himla nice :) Kul o se dig som alltid! Hoppas du blir kvar en vecka till iaf.

2010-01-24 @ 19:13:05
URL: http://annieandren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0