TRÖTT!



Ja efter att ha vistats här hem-hemma så har jag blivit riktigt trött, av allt valpvakande, sena nätter för få timmar sömn och dålig sömn.
Längtar lite hem till min säng!
Fasen vad jag ska sova när jag kommer hem!
sova sova sova!

Nu snöar det jätte mycket ute, fin fint =)
Gillar snö=)
Fast jag börjar faktiskt längta lite smått efter våren =)
Men jag kan absolut inte klaga på att jag inte fått en ordentligt snöig vinter =)

I dag händer väl inte mycket som de andra dagarna.
Får se om det e väder i mon så jag kan ta en liten tripp till Kungsbacka till Arvid Micaela & deras lille =)
Blir det av ska jag nog kika förbi Frillesås och gå till Abbes grav, kanske knacka på hos bästis med.
Ja vi får se helt enkelt.
Inga planer för helgen heller, jag var nästan sugen på Rockbaren i helgen igen.
Men nja... blev ju 400kr fattigare nu senast.
nackdelen med vintern folk drar på krogen...
Jag längtar efetr hemamfester, eller sitta ute nånstans å dricka.
Sen tycker jag egentligen itne krogen e speciellt kul, men helgen som var den var grym faktiskt!
men men ska väl hålla i pengarna lite.

Plus Annie var upptagen & John svarade inte på mitt sms om han ville hitta på något i helgen.
Men men ja vi få se, men så trött som jag  e så kanske jag inte ens skulle palla å dra till staden.
Hade vart kul att träffa Nelly annars då vi snacka lite om att ses.
Hmmm...
Jag vet inte....

Frillan jag lade upp bild på här i går...
den får vänta till sommarn tror jag =)
Men jag e fett sugen på den!
men bättre klippa kort på sommarn =P


yeye what ever!
Vet inte vad mer jag ska skriva.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0