1mils promenad & blåbär!



I dag traskade jag och Perra ca1 mil, på våran lilla promenad såg vi määäängder med blåbär!!!
Så morgondagen och dagarna framöver är bokade för blåbärs plockning!!! =)
Här ska plockas!
Jag har...eller ja vi båda har sett fram emot "Bärplockar säsongen" och i år ska vi bannimej plocka mycket mer blåbär än förra året =)
Så ska skörda lite på ett av våra ställen =)

Sen i veckan verkar Liikanen familjen vara på ingång till Baggbo!
Ska bli riktigt kul=)
Ska väl smida lite planer och se om vi kan komma på lite bra saker att sysselsätta oss med =)


Perra drog iväg till Nygg på lite filmtittande, men efetrsom jag ska upp kl 5 i morgon blir de sova för mig, senast kl 22 =P
Så jag är hemma och grejar =)



Längtar till i morgon, hoppas bara vädret tillåter, just nu e det grått och mulet och det börjar regna lite smått!


Kommentarer
Postat av: malinhb

jobbar du alltså på Clas nu?

då kan vi väl ses och ta en fika nån dag? :D vore skoj!

2010-07-20 @ 11:51:44
Postat av: malinhb

jahaaaa, det är i falun du jobbar?

hha trodde de va i insjön x)

fasen. nej inte ofta. MEN, ska möjligen dit snart. då kan jag ju höra av mig =)

2010-07-20 @ 19:14:23
Postat av: Annika

Nu kommer vi!!

Mommo passar Fisen å Tösen, resten kommer med....

å cider å öl också =P =)

2010-07-21 @ 13:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0