Ännu en vecka snart slut.



Torsdag redan och jag tycker veckan gått ganska fort, vi har ju iofs umgåtts med Lars i 3dagar =)
Dock blir de inge i dag då Perra jobar över en massa timmar.
Skulle blivit bad å så i dag med, men det är en del moln ute så kanske inte gör så mycket att badet uteblev i afton?

har sovit middag varje dag denna veckan, kan ha att göra med max 5timmar sömn/natt, och att man lagt sig så sent trots att man ska gå upp 5.20 ¨på morgonen hehe.
men jag sover riktigt god middag, sover mellan 30min- 1½timma =)

Men i dag ska jag lägag mig i tid.
hade täntk kolla nån film som går på tv, men kanske skippar det, vi får se =P


Perra fick föresten ta grässklippningen i egna händer i gåt trots lovo ord om att han inte skulle behöva.
riktigt dålig stil faktiskt, speciellt när han jobbat 7-16 varje dag nu och ja det säger sig självt faktiskt, kul att komma hem och klippa gräset då man inte orkar vänta på att gräset kanske kunde vara klippt?



jag börjar hamna i en ond cirkel igen och känner att allt känns skit här hemma igen.
Pga vissa omständigheter, inte bra sist jag blev stressad osv av att vistas här hemma så trodde jag ju att jag fått min magkatarr tillbaka då jag hade ont i magen varjedag.
Inte speciellt kul att ha ångest över sin situation i hemmet.

Aja what ever, ut över att det är som det är så går jobbet på Clas Ohlson bara bra, och jag får min motion om dagarna när jag traskar hem.


Ojoj Gordons kitchen nightmares har börjat måste kolla =)




God afton allt gott folk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0