Bilder från P & L!



Här kommer lite bilder sen festivalen.





Peace & Love armbandet för funktionärer!



På onsdakvällen efter vårt första arbetspass satte vi upp tälten!



På torsdagkvällen drog Perra, Malin & jag och kollade på NOFX !



Malin & jag på NOFX!



NOFX!




Senare på torsdagkvällen gick jag med Pune & Perra på
Them Crooked Vultures.
var inge vidare, enda intressanta som sagt var att se DAVE GROHL bakom trummorna!
han e grym!



Dave!!!



Yay!!!



På fredagkvällen drog Perra, jag, Malin, Fransson & Mats och kollade på Kim Wilde´s spelning!



Sedan blev det The Hives!!!!




Lördagens spelning att kolla blev Johnossi! =)





Dricka med Älskling... Torbjörn och....


.. Virre & Skog! =)




Ja det får vara allt för i dag!


I morgon är min första jobbedag på Clas Ohlson!!!!
7-10, sen från 12-18 blir de jobb på Scorett =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0