första dagen!



Jajjemen första dagen på Clas Ohlson!
Var faktiskt ganska nerväs när de väl kom till kritan.
Och inte lätt att veta vart alla varor hade sina platser, men det blir nog bättre, tar ju tid att lära sig.
Annars verkar de bara bra.
Jobba 7-10 inga problem alls.
Trots att man fick gå upp strax innan 5 i morse =P

Sen var det ju jobb på Scorett från 12-18, gick bara bra de med.


Skönt att tjäna pengar igen, känns super!
Även om man inte jobbar så man har heltidslön =)
Men pengar som pengar =)
Dryga ut kassan =)


Annars inga planer för i mon.
Kan bli jobb på Scorett i mon med, beror på om Anette förtfarande e sjuk.
har lagt undan ett pas snygga skor med.
Få se om jag köper dom, men de kliar i fingrarna vill jag lova!!!!
sko-oman som man blivit =P



yeye, nog om detta nu ska jag chilla.
Blir sova tidigt i dag för den delen!





Ja fan glömde nästan, kunde inte låtabli, budade till mig ett rosa-leopard mönstrat underbustkorsett på tradera.
Så snygg!!!!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0