Grilla korv i brödrosten =P


Det är Perras idé super smart haha!
och gott =)
och man slipper diska =P

Så det äter vi i dag, nu =)


familjen liikanen anlände ri dag!
Kuuuul! =)
Så vi kom precis från affärn handlat lite smått och gott =)


Huvudvärk hela dagen lång....somnade med huvudvärk i går och vaknade med den i dag och haft heladagen, så pallade bara till 15 i dag på Scorett.
hade itne orkat mer faktiskt inte när man går upp 5om morgonen och går med värk hela dan.


Just det ja Blåbär plockades det i tisdags också, nästan 6liter =)
Och våfflor med blåbässylt har vi ätit 2dar i rad till middag =P

Men för att få dom små bären plockade var det till att 22 bronsar mördades också, kryllade av dom äckle i skogen, så mitt rekord e på 22 få se hur många de blir nästa gång =P
För blåbärsplcok blir det garanterat med familjen =)


Nu ska jag ära min 3:e och sista korv med bröd =)




Perra sitter mitt i smeten och plockar bär =P




Mycket blåbär =)




Bär plockar fingrar =p




Våfflor med blåbärssylt =)





Grilla korv! =P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0