Svettigt!!!



Tusan vad varmt det e ute ligger på + 28 - +29 grader.
och att gå hem för all uppförsbacke var inte kul, svettades som en gris!
Speciellt om ansiktet, helt sjukt!
Men kom hem i vart fall, klunkade i mig 2 glas vatten med det samma när jag kom hem, sen käka lite spaghetti och mommo-köttfärssåsen jag gjorde i går, plus en bit kladdkaka!
ska sitta här och varva ner lite.

Blir bad sen när Perra kommer hem. =)
Så när Perra kommer hem drar vi till Lars och så ska vi 3 dra och bada.

I går mötte vi upp lars vid Gopa-sjön och tog oss ett dopp, sedan bjöd vi med lars på lite tårta också, mkt trevligt.



I dag jobbade jag en timma extra också, nice nice=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0