Dan före dan.



I morgon är det fredag och i morgon blir Smuts & Bacon 1år!!!
Våra små katter =)

Dagen i dag har vart bra, stått på lagret på Scorett i dag med, packat upp en jäkla massa skor, i och emd att dom ska ha "Tag 3 betala för två" eller vad man ska säga...så har dom fullt upp att greja om i butiken och märka de skor som skall säljas så.
Plus möblera om lite mm.

Så jag har ju haft uppgiften att greja på lagret med att packa upp en massa skor.
Verkar inte som om de blir nåt jobb i mon tyvärr, måste dock åka til Scorett i mon ändå och hämta mina skor där, glömde ju byta dojjor så favvo dojjorna e kvar där hehe, plus min saftflaska, jaja =P
PLus kanske borde investera i lite nya skor när dom har sådan försäljning hehe =)

Föresten i dag när jag & Perra möttes längs vägen och vi var på väg för sista backen upp så såg vi ett råddjur som gick över vägen och ut på en äng...den stannade där i det höga gräset, när vi var på väg förbi såg vi att ett litet råddjurs-kid stog och diade, såå sött!!
och på ganska nära håll stog dom dessutom =)
Tyvärr var ingen kamera i väskan vid ett sånt tillfälle, men men.

Sen när vi kom hem kikade vi på blommorna som växer längs husväggen och vad ser vi där bland ogräset, jo en klunga brännässlor & på nässlorna en jäkla massa Nässelfjärils larver så vi väntar medspännign att dom ska bli fjärilar =)

Och i morgon fyller Bacon & Smuts 1år!!!!
Våra små katter blir stora, så vi palnerar tårta i form av muffins med en gräddklick på toppen haha!
Sen kanske om vädret tillåter och jag inte jobbar att Perra å jag ska dra till Andersbo-tjärn och fiska kattdamerna en eller annan abborre =)=)

Nu är det nog för i dag, här kommer lite bilder.




Här e en bild sen i morse när Basse & Perra gosa.




Blomma.





Nässelfjärils larverna.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0