Fullspäckad helg!



I dag har vart mestadels slapp.
Massa sol!
Vi har då fått ordentligt med färg både Perra o jag =)
Gick en promenad ner till Rydal med A på dagen också, köpte glass och kolla pris å så för att hyra kanot =)
Sen är det lite snack om att hänga med Annie ut på havet i hennes båt i veckan som kommer, håller tummarna, hade vart skit nice!

Annars så idag blev de inte Väröbacka i dag.


I morgon ska vi upp 6.30 skall packa picknick för dagen och sen ska vi vara i Örby kl 7.45 med A för han ska spela cup med fotbollen, så Perra å jag e så snälla och blir med lilla A hela dagen, får se om d eblir minigolf sedan efter hans matcher.

Mer sol ska vi ha, steka ska vi göra hehe!

Får se också om Obastian dyker upp senare på dagen, hade vart kul, inte sett honom på ett tag nu.

ska fått lagt upp lite bilder i morgon hoppas jag.
För i dag orkar jag inte.


Tack och hej för i afton, snart sova dags så vi orkar upp i morgon =)






En bild får det bli ändå, min awsome frilla sen 2:a maj när födelsedagen firades =)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej. Stannar ni vecka nästa med eller? Tänkte först komma upp till er idag,men läste imorse här på bloggen att ni skulle iväg...skall till hällingsjö ikväll för att vara barnvakt åt anders dotter emma. hoppas vi hinner ses innan ni åker ivg igen :) många kramar camilla

2010-06-05 @ 12:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0