Kanon dag!



Dagen har vart super trevlig, har spenderat dagen med Busen, hela dagen lång, kom hem för en litenstund sen efter jag lämnat henne vid bussen!

Snackat om en jäkla massa vart riktigt trevligt och kännts hur bra som hellst!
Får synas snart igen!



Ringde hittegodsavdelningen i Götet på dagen också och frågade om dom fått in mitt korsett som jag trodde jag tappat på bussen hem i fredags..
Men dom hade inget där så fick nr till "buss terminalen" i Markskommun.
Och tro det eller ej miiin korsett!!!
Är återfunnen och i trygga händer!
Här hemma och snart skall den packas ner i min resväska!!!


3st gubbar satt ute och fikade när jag kom till deras hittegods lokal, och när jag kom dit och sa att det var jag som precis ringt och kom och hämta mitt borttappade så sa dom:

"Jahaaa... vad var det du hade tappat dååå" (Stooort smalj från alla gubbarna).

jag: "ja jag hade tappat min korsett"

dom: hur kan man vara säker på att de e ditt passar det?" (Mera smajl)

Jag: "Jo då de passar men jag tänker inte ta på mig det för er!"



Hahaha gubbsjuka gamla gubbar!
Men dom busen & jag fick ett gott skratt!
kan nog allt tänka vad dom hade för visioner!
fyfy!


Men nu är min korsett i tryggt förvar, aldrig mer ska jag tappa nåt sånt igen!
Jag e glad, fick tillbaka den och vart med Busen hela dagen lång!
Kanon och så självklart mammas Curryköttfärssås på det!
Mums!



Det får vara allt för i dag. =)




Hemfärd i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0