Kungabröllop!- Orka bry sig, NEJ!



allt detta ståhej om att Kronprinsessan Victoria gifter sig.
så jäkla tråååkigt.
Man börjar undra om jag e den enda i sverige som INTE kollar detta på tv nu?
Finner det inte det minsta intressant, bara extremt tråkigt och totalt över skattat!

Fast man kanske borde kollat på det av EN anledning, att se vart sveriges befolknings skattepengar går till...
Säkerligen till lyxig mat, finkläder till kungahuset osv osv.
Att VI skattebetalare står för deras bröllop!
Jaha och vem kommer betala mitt bröllop när/om den dagen kommer?
ja inte kungahuset i vart fall!

Nja jag e trött på all uppståndelse kring detta brölloppet så drygt!



Inte det minsta intresse för det!
Kan verkligen se framför mig hur alla sitetr klistrade vid tv´n med tårar i ögonen när Victoria säger ja!


Jag har då roat mig med shoppingrunda, som slutade bra måååånga hundra kronor billigare.
Blev inga skor på Scorett, blev enbart en Body butter med choklad lukt från Lager157.

sen köpte vi lite gott godis på Godis-Britta i Sågmyra, mums!
På hemvägen handlade vi chips/ostbågar och även lite annat till kvällens grillning =)

Ser föresten ut som det blir fisketur med Perra, Reine & Pune, mycket trevligt!




Yeye nog med blogg i dag!




Kommentarer
Postat av: malinhb

nej precis, dom borde fan betala för sitt egna jävla bröllop, precis som resten av den svenska befolkningen.

2010-06-19 @ 20:06:26
Postat av: malin

ja jag tror de, jag fyllde i de där lars skicka på hemsidag och koden å de där, men jag har inte fått nåt mail tillbaka från dom :S men jag vill jobba vafan, skitkul att jobba tillsammans er, folk man känner liksom :D

2010-06-19 @ 23:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0