Lördag!

Gick upp strax efter kl 6 i dag, göra frukost till mig & A, sedan göra picknick till mig, Perra, Emma & A.
Sen åkte vi vid 7.20, lite sent kom vi iväg körde till macken och där bytte vi av, så Perra fick köra lite kvickare än jag, men icke, bommarna var nerfällda vid tågspåret, men vi hann så vi var framme 4min innan A skulle ha samling med laget.
men var det någon tränare där?
Inte, så vi hade stressat i onödan eftersom tränarn kom typ 10min sent om inte mer.

A, vann 2 av 3 matcher, seg dag, fotboll som sagt är inget för oss!
Trökigt!
men men ve klarade att vara där från strax före 8-11.

Där efter pös vi ner på Hanatorps badplats, solade & badade, emma blev upplockad av Farsan och A hängde med oss.
Blev 2 dopp, ganska kallt men inte överdrivet kallt.
Sen åkte vi hem strax efter kl 13, när vi kom hem åt vi Tacos och gottade oss, sen har det vart solning på gräsmattan ett tag också, brännan är väldigt nice, och Perra hans bränna blir bara bättre och bättre den med =)

Nu har vi nyligen spelat Nintendo Wii med A, och lite med Emma också.
Perra dukar fram Taco omgång nr 2, efter det blir de bastu...

jag har ingen aning hur jag lyckades få texten såhär stor!!!!
råkade komma åt en knapp och nu får jag inte bort denna storleken!

Aja, maten nu, sedan bastu!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0