Misslyckad midsommar!



För min del...
Stressa som ett djur, hela dagen kändes bara jobbig.
Kom i vilket fall iväg, med 2 mackor i magen, min middag, jippi, jaja men vad ska amn göra.
Mötte Busen vid centralen, gick till henne, mötte upp John & Patrik=)
Sen sat vi hos Busen och drack lite innan vi traskade vidare till Roccas.

Trevligt att se folket!
Jäkligt kul =)
Spela massa fylle-kortspel som flysjö kunde, en jäkla massa dricka hehe, kände mig lite berusad men ändå inte skitpackad =P
Trevligt ja.
Men sen vid 22.30 började huvudet kännas tungt och mina misstankar besannades när Busen och jag kom hem till henne då vi tänkt dra att käka...

MIGRÄN!!!
Jippi kul!!!!
Bara att packa ordning sig kolla bussarna och åka med bussen hem 23.15
Fuck vad dåligt jag mådde!
Glömde min fickplunta och mina nya skor som någon eller något för övrigt repat upp!!!!!!!!
Säkla skit säger jag då!!!!
Det blev kvar hos Roccas hade ju lämnat de där i hopp om att komma tillbaka efter Busen & jag käkat, vilket inte blev av då.
Så Busen fick i uppgift att plocka med sifg det hem.
Så får väl sakerna i mon, för Busen skulle egentligen kommit hit i dag men var för bakis, haha!


För övrigt var man jäkligt snygg i går i nya korsetten =P


Blev inte många bilder tagna men här e dom som blev!




Busen & Patrik




Jag & John, haha så typiskt med minen, pratade mitt i allt =P




Åsna & Flysjö.




Flysjö & John.




Sista bilden, Fälths arm, Busen, Roccas, Åsna & Flysjö!



Tackar för en trevlig käll, tyvärr ställd emitt huvud till det, så jäkla typiskt!
Men men inge att göra åt, midsommar kommer fler gånger!


hade tänkt ha lite bastu, dricka & chilla här hemma i dag, men nja skiter i det  eför seg.
John ringde nyss och undrade om de blev av.
Men efter huvudvärken i går och att jag känner mig helt slut i dag så tar jag vilo dag i dag =)

ensam hemma med, chill!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0