Snart dags att rulla hemmåt...



I morgon är det dags för Perra & mig att rulla uppåt i landet och hem till lills Baggbo.
Känns trist faktiskt, vart super mega skönt att vara hemhemma.
Och jag har mer eller mindre lite ångest för att komma hem igen.
Men tanke på att jag varken mått eller känt mig så bra hemma...

Det får ta att hända saker hemma, annars blir jag galen.



Men ändå ska de bli skönt, bo i sitt egna place liksom.
och ska bli kul att se vad katterna tycker om att komma hem =)



Men i och för sig bara 2 veckor kvar till jag kommer hem till Kinna igen, inte ens det...12dagar?
Och då stannar jag nästan 1 vecka.
Midsommarn är ju planerad, får förhoppningsvis med John dit också på party, men det blir nog kul!
Sen efter midsommar ska jag och Busen försöka styra upp nåt, så hon kommer hit å slaggar över så ska vi ta igen lite förlorad tid och umgås!!!! =)
jag håller tummarna för det!
Sen dejta snygg Nelly med, måste!!!



Funderar på att korta ner lite på frillan nu, den är en aningen förlång känns det som.
Längre än på bilden med....
jaja får se.







Måste få sulat & klackat om mina snygg skor också innan jag anväder dom nåt mer.
dom börjar se ganska slitna ut, trots att jag bara använt dom 2 gånger, ena gången en hel kväll på Nyår & sen i fredags på natalies skolavslutning.
jaja de fixar sig.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0