vaknade av mig själv.

Japp hade bestämt mig att jag skulle få sova tills jag vaknade i dag annars så brukar jag ställa väckaklockan på senast 09.00.
vaknade 09.40 pigg och kunde inte somna om så jag ahr vart uppe sen dess.
Släppte ut katterna gick på toa sen satte jag mig här så sitetr och kikar runt lite =)

KL 11.10 ska jag kolla Summerland på tv, kollar de nästan varje söndag hehe.

Grillningen i går blev jätte god, sen så va Reine & Pune förbi, dom skulle in till falun å festa, Perra skulle hänga med å va fylleschaffis, jag sket i att åka med, orkade inte, plus man var inte ens i ordning gjord.


Så blev en skön hemma kväll för mig själv=)
kollade nån surf film på tv, efter det vid kl 00.00 skulle jag kolla Saw 2 men jag hann nog knappt se halva då jag somnade, vaknade 2.40 och blåste ut ljuset jag hade tänt och stängde av tvn, gick ner för att kissa och mötte Perra i trappan då hade han kommit hem =)
Låg och språkades en stund för ingen av oss kunde sova =P

Blev inge fiske i går så vi får väl se vad det blir om det blir av i dag, e dock lite mulet och små kyligt ute, vå får se...

ja nu ska jag kika vidare på tradera lite, ha en bra dag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0