Fredag, dålig sömn...



sovit kass i natt, inte pga en skrikande katt utan jag vaknar istället av att tv & data står på men perra har somnat från tvn.
Fick nätt & jämt väckt honom så han skulle ta av sig och inte sova med kläderna på.
Stängde av tvn, va så attans trött orkade inte gå upp och stänga av hans dator, men schi fick jag...
har vaknat några gånger i natt av datats surrande, så jag är lagomt trött i dag.

Sedan så struntade jag i den lilla läxan vi hade tills i dag, jag tycker den var så meningslös och jag störde mig på det, så jag bara totalt sket i det.

Och ja denna månaden blir också ont om pengar ser jag på kontot...I LOVE MY LIFE....inte!!!
JAG HATAR PENGAR!
Jag hatar att knappt klara mig på min inkomst under en månad!
Det är nog knappt att vihar råd att åka hem-hem.
Efter vi vart hemma, blir det väl leva på nudlar & vatten.
För HEMHEM ska jag så detså!
Så kosta vad det kosta vill om jag så ska gå utan pengar ½månad!!!!
Och blir tvungen att snylta från mitt sparkonto ännu en gång!

Vi ska storhandla i dag, med tanke på att vi vart fattiga i 2 veckor och inte haft råd att köpa mat...
Och efetr dagens storhandlig är jag ganska säker på att 1000-lapp ryker....minst.
Sedan 2000kr för räkningar....
Det lustiga är att jag enbart äger knappt 3000kr på kontot.

Nä jag är irriterad, får jag inget jobb till sommarn vet jag inte vad jag tar mig till...
Blir nog komplett galen!

Jaja nog om detta, ska göra mig klar...
Åka in till kursen på dagens föreläsning och redovisning av läxa som jag inte gjort...
Jippi vad kul...inte!


Ja som ni ser, inge vidare på humör i dag...




Kommentarer
Postat av: Anonym

2000 i räkningar var ju inte farligt?

2010-03-26 @ 18:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0