Måndagkväll.


Precis avnjutigt en super god middag, pommes, jött, sallad med grekisdressing & vitlökssås =)
Mums!!!
vi fick knåpat samman en jobbansökan, så Perra fick i väg 1 av 3st.
Jag skrev en intresseanmälan så jag kan söka praktikplats.
Plus ringde några företag som har ute annons om sommarjobb.
Tänkte kolla mer info om dom.
ett av dom som jag vill söka ligger tyvärr bort i Borlänge, men jag e fett sugen på det, 2-skift jobb, hade suttit fint.
Ja vi får se vad som händer.

Men sökas jobb det ska det! =)
Jag e skit peppad på det och har stort hopp om jobb =)

Här kommer en kul bild på Bacon =P
hon stod uppe på taket och vi öppnade fönstret och pratade med henne, så här såg hon ut då =P




I går kväll nanade Smuts sängen =)




Kommentarer
Postat av: Madde

Klart jag uppdaterar sen om den va kvar eller inte :)

2010-03-16 @ 13:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0