Måndags afton.



Skall lägga mig till sängs snart hade jag tänkt.
ska komma upp lite efter kl 6 i morgon och gå ner till bussen kl7.

Basse e föresten försvunnen inte sett henne sen efter kl 12 på dagen.
Så man börjar ju bli smått orolig =S

Lagade föresten god middag innan =)




Skink/bacon pastasås =)



Har haft lite funderingar under dagen också.
Har funderat lite på att om man kanske skulle söka praktik plats i någon butik nere i Götet?=)
Har smått hemlängtan faktiskt... efter allt tumult här hemma.
Men jag vet inte bara funderingar än så länge.
Hade vart trevligt att träffa familjen lite mer än vad det blivit det senaste, och 4-5veckor praktik på hemmaplan hade ju gjort att man träffat familjen lite mer i några veckor.


jaja jag vet inte bara en tanke.
Ska ju söka lite här i vart fall och hoppas man får praktikplats =)


Nästa tprsdag styr vi kosan hem-hem över påsk!
Ska bli mys med påskmiddag osv med familjen =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0