SKIT TISDAG!



3:e natten/morgonen i rad någon av katterna får väckt mig!
3.45¨vaknade jag av att en viss Bacon vässa klorna på mattan!
jag blir så irriterad, för hjälper bara en kort stund att spruta vatten på dom, för dom kommer ju alltid tillbaka!!!!
Jag gick ner för att gå på toa, då ställer sig katten och jamar och vill ut!!!
Kl 4 på morgonen!!! INTE okej!
Men vi tror Bass löper...
Tanken var att hålla henne inne i dag och jag skulle ringa till veterinär och kolla vad sterilisering kostar.
Men katten e väck, någon har antingen av misstag släppt ut henne...
Jippi...Perra å jag som var så oroliga i går när Bass hade vart borta sen kl 13 och hon inte kom när vi ropa, men vid 22.30 kom hon då jag gick ner och borstade tänderna och kolla om hon var utanför.

Kattungar e väl inte det vi strävar efter i dagsläget direkt...
Aja hoppas inte hon knullar runt med massa hankatter, om det nu finns några, med tanke på att i stortsätt ska alla hankatter i byn vara kastrerade, men va tusan man vet aldrig, plus att en hankatt  som vill föröka sig kan ju gå väldigt långt för att träffa en hona!


Yeah....precis käkat lite, det var gottigt, sedan kan jag säga att det e skitväder ute, det har snöat nonstop sen i morse.
Och det fortsätter snöa resten av dagen skulle jag tro.
Visst jag gillar snö, MEN jag vill ha VÅR!!!!
Vart tog vårvädret vägen?
Jag är trött på snö, det är nu det ska bli vår, det är ju för tusan snart april månad!!!


Happ happ..ska lägga mig och vila faktiskt jag e skit trött!!!!




Dagens smink också...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0