Söndag, snöstorm?


Sovit kasst i natt!!
Jag tror det beror på för att vi eldade lite i kamin på rummet i går...
Vi har ju faktiskt inte eldad på 2 veckor minst i vart fall.
Så man är väl van vid det svala så att det var några grader varmare störde nog.

Vaknat flera gånger i natt i vart fall.
Väckarklockan ringde 8.00,
Perra jobbar i backen i dag.

Somnade ifrån grabbarna vid kl 1 i natt.
Men dom spelade väl inte allt för lång tid till eftersom Perra skulle jobba i dag.

I går var fullt upp, i dag gör jag inte mycket.
Har precis käkat liten bit lunch.
Annars har jag bara legat till sängs och glott på tv.

Ut är det sista man vill i dag, blåst som tusan & snöar massor!!!
Våren kändes ju som den va rpå väg och så total vänder det från att i går gick man utan jacka och i dag ör det full snöstorm!!!
Besvikelse som tusan.

Jaja ska bädda ner mig en stund till och zappa bland kanalerna.
Slapp söndag, trött söndag, snöig söndag.
Perfekt sängliggar dag. =)


Tycker Perra ska komma hem och krypa ner och sällskapa och glo på tv =P
Stackarn som jobbar i detta väder, får hoppas det är lugnt i skidbacken i dag =)




Jag hemma hos Danne, med Lars "gul-ful" =P


Kommentarer
Postat av: Annika

Sååååååååååååååååååå fuuuuuuuuul mössan är!!!

om buren, kanske 5 vuxna, jag ska prova ikväll eller i morgon. Pusss

2010-03-21 @ 20:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0