Söndag, tröttma.



I går jobbade både Mats & Perra, när dom kom hem fick jag vetskap om att vi var bjudna till Nanny på kalas ( Reines & Franssons mormor)
Så vi fixade till oss lite och gick dit, fick god mat & tårta =)
Fransson och Reine var där ochså, så tjöta med dom, trevligt.
Där efter bad Reine om skjuts till Falun hem till Pune då det skulle va för fest där och sedan skulle dom på krogen.
Så vi följde väl med då.
Franson hade inge dricka så han fick min sista glögg (som vi senare kom fram till att det kunde vara en födelsedagspresent till han eftersom han fyller år nästa helg)
Jag drog med mig min allra sista vinare JP.
Så åkte vi.
Vi satt hemma hos Pune drack och chillade, trevligt att träffa folket, va ju ett tag sen.

så när folket skulle på krogen åkte jag Perra & Fransson hemmåt.
Vi hade varken råd eller lust att dra på krogen.
Plus Perra var ju nykter & körde, så vi sket i krogen och åkte hem...
Väl hemma gjorde Perra & jag lite vitlöksbröd och spelade några parti kort =P

Sedan halvkollade vi tv och käkade chips/ostbågar =P

Somnade som stockar sen =)






Pune & Lars i Punes kommunist utstyrsel =P




Kommentarer
Postat av: Annika

Längtar efter påsk, ska bli så skönt att få hem er.

Puss

2010-03-28 @ 23:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0