Tisdag.


Vaknade sjukt trött i morse, har vaknat till & ifrån ända sedan ca kl 1 i natt.
Sedan kl 5.50 vaknade jag av att smuts ville ut ur rummet, tänkte vara vaken till jag skulle upp, men icke, vaknade sedan strax innan min väckarklocka 6.30
Fortfarande helt slut, bestämde mig för att missa första ca 50-60minuterna av dagens "föreläsning"
Tog en senare buss, kl 9.20 närmare bestämt. 
Var inne i Falun 9.45 hann precis springa in på ICA och köpa mig tuggummi sedan snabb gång till kursen.
var framme precis då vi började igen efter fika.

Hyfsat bra föreläsning, och jag ahde inte missat nånting i stort sätt, gött gött!
slutade 11.30, gicke till ICA ännu en gång köpte en flaska saft och sedan vänta jag på bussen en kort stund.
Var i Bjurs efetr 13.35, och när jag kom hem hade Perra så gott som klart korv med bröd, och pulvermos till.
Smarrig  lunch.
Sedan efetr det har jag ringt på lite jobb/sommarjobb annonser, läst 2kapitel ur kursboken plus markerat många stycken med märkpenna.
Mycket duktig.


Nu har vi nyligen käkat middag.
blev riktigt mumma,

Blandade samman Blåbands Gräddsås hade i knappt 2 teskedar Sambaloelek plus lite grädde och några droppar soya.
Stekte köttbullar och lade i såsen, och kokade potatis till detta, suuuper gott!!!

Nu är vi mätta och belåtna.
jag ska lägga mig och kolla tv.
Kanske läsa några sidor till ur kursboken...vi får se.
Eller nej skriva jobbansökan på Perras burk?

Jaja vi får se.




hej hopp gummi snopp!


Kommentarer
Postat av: malin

nej de suger att ha ont..

jag har opererat ljumsken å så..

men dom gick in via magen, så både magen, ljumsken och en del av låret är alldeles uppsvällt,

kan knappt röra mig.. =/

2010-03-16 @ 20:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0