Tjock fredagkväll =)



Börjar med svar till anonym som kommenterat angående att räkning på 2000kr inte är mycket.
För mig är det mycket då vi tidigare haft räkningar på ca 700kr per person vi är 3st!
Alltså har vi räkningar på iaf 6000kr minst...
Och att ha 2000kr i räkning per person och sedan ha pengar till mat & bensin i en månad, och Jag enbart har 4500kr att leva på varjemånad.
Så e det mycket.
Så det är inte bara räkningar pengarna går till.
Det är inte billigt, speciellt när man inte har någon inkomst förutom försäkringskassans aktivitetsstöd.
Så ligger det till, så anonym vem du än är(vem är du?), nu vet du varför 2000kr är mycket för mig.
Så ja vad ska man säga... man har begränsade tillgångar.


Skit samma nog om det.
Ville bara svara på det.

Jag och Perra tjockar oss, har ätit vitlöksbröd med massa gottigt smör =)
Och där efetr gjorde vi chokladbollar.
då vi aldig har kaffe i ( inte kopplat i kaffemaskinen) så tar vi ju alltid nån matsked vatten i istället.
Men i dag fick jag den smarta idén att blanda i mi Sambuca Café.
Så vi tog en matsked sådant, blev riktigt smarrigt, godar eän vanligt tycker jag =)

Vi orkade inte rulla chokladbollar, så vi sitter med varsin sked och käkar ur bunken =P
Tjockt eller vad???
Men gott är det :)

Ostbågar & film senare dessutom, STORA tjockis dagen =P
För oss i vart fall =)


Fick föresten till en rejäl stor-handling på willys i dag med.
massor med nödvändigt inhandlades :)


Jag tackar för mig i afton ha en fortsatt bra fredag =)




Smeten =)

Kommentarer
Postat av: Madde

JAg har inte haft i piercingen för att jag praktiserade inom vården och orkade inte pilla i den varje dag.

2010-03-26 @ 23:27:56
Postat av: malin

jag tycker fan 2000 är mycket ;P

om man hade haft ett jobb och tjänar 20.000 i månaden hade de kanske int vart så, men vafan när man får stöd, då är de fan mycket :P

haha jag brukar också göra sådär med chokladbollarna, orkar oftast inte rulla dom jag heller, haha!

2010-03-28 @ 13:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0