Torsdag, försovning!


Jahaaa första försovningen i morse vaknade 7.10, och jag brukar åka hemmifrån 7.35.
Bråttom bråttom, hade ställt klockan på 7.30 istället för 6.30.

Men jag hann gott och väl.
Fick sitta i bilen i ca 12 min innan bussen kom =P
Men men jag hann, snabb var jag, sminkade mig på nolltid & vålds åt 2st leverpastej mackor =)

Dagens föreläsning va awsome!
Skrev 3-4 A4sidor.
Dagens föreläsning handlade om mental träning.
Väldigt intressant!
Och jag blev mer intresserad av det ämnet om man säger som så.
Snappade upp en hel del bra tips, så får väl se om amn ska forska vidare i det hela =)

Jag och Perra lunchade för en liten liten stundsedan.
Och nu sitter jag här, vet inte riktigt vad jag ska göra, e rastlös igen, eller jag börjar bli.
Vet inte om det är vår vädret som gör en rastlös eller vad det är.

Sen så har jag vart EXTREM trött varje kväll i ca 3-4dagar, jag har inte kunnat hålla ögona öppna hur intressant en film eller program vart på tv, jag somnar ifrån det, helt sjuk.
Tröttheten som slänger sig på mig om kvällarna är hemsk.
Börjar undra om det är något fel på mig eller vad det är.
Om det är att vårvädret stör, att katterna stör, att jag håller på att bli sjuk, eller att det är en depprition eller nåt.
Jag vet inte men det känns riktigt wierd!
Jaja får väl se om det håller i dig elelr bara är en fas och går över inom kort.

packa bilen för hemfärden i morgon också =)
Hem till "hem-hemma" Kinna & familjen Liikanen!
Jag längatar! =)

Och jag är Pank pank pank!!!!
Hur denna & förra månadens hyra ska finansieras vetti tusan alltså =S
Men det löser sig nog tids nog...
Sedan så är ju bensinen svin dyr nu med!
usch!
Det gillar vi inte!


Föresten i går åt vi riktigt god middag!
Kokt potatis, citronsås, kokta morots slantar & laxpanetter .
Jätte gott!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0