Torsdag, jobbsök.



slutade riktigt tidigt på kursen i dag 10.45.
Gött mos, vi fick sluta efter att 2 av 4 grupper redovisat den lilla "gruppuppgiften" vi fått.
jag fick den överstökad i dag, fick itne en syl i vädret, ville väl inte det riktigt heller så det var skönt att de 2 "pratigaste" i gruppen pratade på =P
Jag avskyr verkligen redovisningar...

Var hemma strax innan 12, väl framme i Bjurs när jag var framme vid bilen svängde de in en röd bil och ur den hoppade Lars!
Så stog och språkade med honom ett tag, mycket trevligt, inte sett honom på ett tag heller så...

När jag väl kom hem hade Perra kokat ris, tagit fram korv för att tina & hackat lök som avtalat.
Så då slängde jag snabbt samman en Korvstroganoff blev kanon gott =)

Nyss fick jag slängt iväg med 2st sommarjobb ansökningar.
En av ansökningarna gick till ett lagerjobb, och det andra skickade jag till Leksandsommarland, sökte en tjänst som djurskötare =)
Ska kika närmre på den andra jobbet på "sommarland" och söka i alla fall 1 tjänst till =)

Blir nog bra, jag börjar se hopp om sommarjobb faktiskt.
Ska ju ut på praktik i början av maj med, så jag har böjrat skriva lite på ett personligbrev och fundera över vilka butiker jag ska kolla med efter praktikplats =)

Jaha...det var väl allt för i dag =)



Här kommer föresten, gårdagens & dagens smink ;)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0