Torsdag.


Jahaa Perra ska jobba dag & kväll i backen, blir en hel dag för mig själv.
ska försöka göra "läxan" vi har till i morgon.
Fattar verkligen inte vitsen med den alls, och jag har verkligen lust att bara strunta i hela grejen!

I går ringde jag runt till säkert länets alla veterinärklinikier.
alla små kliniker hade ju enbart tele tid mellan 7.30-8.30.
men ja falun djursjukhus blev det väl då, dom ringde upp kl 12.

Fick recept till katterna, p-piller.
Bacon löper, hon är helt omöjlig!!!
Skriker som tusan, åmarsig och är allmänt jätte dryg!!!
Ska ringa veterinären i dag med, får på tablettasken står det att man ska börja ge katten p-piller 5 dagar innan väntad löpning, men hur i h-vete ska jag vet när mina katter ska löpa???!!!
man borde bara få börja ge dom med detsamma!!!
Aja det löser sig nog.

Sen så ska jag nog skippa ge Basse tabletter ändå, för hon va r ju ute i...hm måndags var det nog, var hon "borta" från kl 13 på dagen till 22.30 på kvällen, så undrar om hon vart ute och raggat hanar.
Vem vet.
Och på pillrerna står det att gravida katter inte ska äta piller, och vad vet vi tänk om hon pippat med en hankatt och är på smällen?
jaja bara massa krångel =P

Fick hem min korsett jag budade från tradera, skitsnabb leverans =)
Och skit snygg korsett!!!!!

I går kvälllagade vi supergod mat föresten, något jag inte ätit på år, som slog mig heltplötsligt att vi kunde göra Hasselbacks potatis!!!!
Suveränt gott kan jag lova, med grönpepparsås & strimlatkött/paprika & lök som vi stekte samman.
MUMS!!!!



Här kommer bild på krosetten & den goda middagen =)







Maten & korsetten =)
Dock är korsetten slarvigt snörad plus inte så jätte bra bild heller...
Men den sitter nog som gjutet när man tar sig tid att snöra den som man ska =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0