Årets första dopp är avklarat! =)



Ja helgen har vart helt okej!
I fredags efetr praktiken blev det bara softa, drack faktiskt upp sista slatten glögg jag hade i en flaska.
I går gick vi över till micke när han klöv ved, Perra skulle av fylle-chaffis åt dom då dom skulle på middag & krogen här i byn.
sedan skulle vi ner på byn och köpa lite mjökv och annat.
Perra tog cykeln ner & jag fick skjuts av Micke =)
tanken va rju att vi skulle gå hem sen, alla uppförsbackar.


Och jag säger då det, med det sommarvädret vi hade i går var det riktigt svettigt att traska hem över =P
Riktig sommar hetta ute =)
Riktigt soft!
så när vi kom hem blev de lite cider för min del, så låg vi ute på gräsmattan & solade =)
Riktigt gött!
Gottade oss med lite mommosbullar också.


Som sagt på hemvägen från Konsum vart det olidigt varmt så här klädde man av sig =P
Och kavlade upp byxorna =)



sola sola =P




Basse gillade mommos bullar =)


Sedan senare på kvällen, runt 18tiden cyklade vi till andersbo-tjärn för att ta årets första dopp!

Så nu är det avklarat, kallt som satan vill jag lova, smalbenen värkte som satan när man gick ut i vattnet =P
Men skönt öndå efter en svettig cykeltur & fortsatt värme =)
När vi kom hem kikade vi termometern som fortsatt visade +23 grader =P




dags att bada...




Ny doppad!



Också ny doppad!






sen på kvällen vart jag kass...spänningshuvudvärk som smög sig på...
Sovit riktigt dåligt i natt med bla. pga huvudvärken men också av värmen på rummet, svettats som tusan...usch!


jaja nu ska jag  pysa ner och käka LASAGNE som vi gjort i dag.
Första gången jag & perra gjort det ska bli spännande.


Hej hopp!





Kommentarer
Postat av: Annie

23 grader, shit vad lyxigt! Modigt att bada redan :D Tar minst en månad innan jag en plockar fram bikinis tror jag, haha. Men båten ligger i visserligen.

Hoppas huvudvärken blir bättre om du får till akupunktur?! =)

2010-05-16 @ 21:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0