Fredags mys!



Jag e ensam hemma!
Soft faktiskt.
Mats & Jonas åkte till Arvika till Fransson i dag.
Och efter 19.30 åkte Perra med Christer till Rog på nån överrasknings grej dom skulle ha för Nygg, då hhan fyllde år nyligen, så nån kompis till Nygg har kokat samman något, Christer undra om jag ville med men jag skippar det med tanke på praktik i morgon.

så jag sitter hemma för mig själv kollar lite smått på filmen på tv4 film "Alexander", den e väl okej.
Sen så har jag snart ätit en skål popcorn =P
Och dricker min 2:a grin & grapetonic grogg, så jag ska somna gott sen =P

allt för i afton!

I morgon praktik 9-16 sen blir det hem och greja en kladdkaka att ta med till Micke & Marie och sedan på middag hos andra sidan =)
Blir kanon det =)


Tack och hej!
God afton gott folk =)




Här kommer föresten lite bilder som legat på mobilen =)





Bild på en meeega god pizza Perra och jag delade här om veckan efter storhandling på Willys =)
Mumma!!!




Bild på Basse & Smuts i måndags morse när vi kom hem från Kinna!
Dom skulle absolut sova mellan Perra och mig =)




Bild precis efetr klippningen också =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0