Hemma o vila i morgon.



Ja fakitskt, smsade Anette att jag blir hemma i mon, har typ svettats och mått smått dåligt de senaste mornarna/ dagarna, var inte jätte pigg i fredags heller min sista dag för veckan på praktiken, sen fredag kvällen var ju lugn i går gottade vi oss i solen ju, med en promenad i uppförsbacke, cykling & bad.

Nja inte kännt mig alls som jag ska de senaste.


Jag tror att det är både det ena o de andra som tär på en hemma här i Baggbo.
Så jävla trött på....
Blir bara mentalt uttröttad...plus att jag bara känner mig febrig, svettig, äcklig, ont i magen osv.


Jag vill fakitkst bara skrika och göra mig av med alla jäkla aggretioner och irriterande tankar.
jag e trött på DIG!
gahhh!!

Perra har tagit in en fläkt på rummet så jag slipper ligga och fortsätta svettas, var ju nästan +25grader på rummet, på tok för varmt!!!
E ju van vid 16-18max liksom, plus att må halv dassigt gör inte saken bättre, men en fläkt i vart fall.
Nu ska jag bädda ner mig, kanske.


Hej hopp allesammans.

Bortsett från måendet, var i vart fall gårdagen kanon tills mina kära bekanta spänningshuvudvär yttrade sig, och höll mig vaken i natt, men ont i nacke, huvud och illamående.


klart slut, nu blir det vila.




NEEEEJ!!
Får inte glömma!!!
gamle farbror Timon fyller 11år i dag!
gamle man!!!
Puss på nosen!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0