Hemma, vilar, solar.



Japp hemma och tar det relativit lugnt, gjorde en liten kraftansträngning och städade & dammsög min & Perras bil, hans såg riktigt sunkig ut så tur vi fick gjort det, efere det vart man helt slut, har ätit lasagnen vi gjorde i går.

Känner mig hängig, trött, ont i rygg & smått i huvudet, plus snuvig.
Jag ska vila lite nu, ska bara leta reda på lite nr till de jobb jag sökt nu senast.
så jag gör någon nytta i vart fall...


Uuuh allt e så segt, drygt, jobbigt.
Jag hoppas jag har ork och känner mig bättre till i morgon så jag kommer iväg på praktiken, för jag gillar faktiskt att vara på Scorett. =)

Uppdaterar med sen, kommer kanske upp lite bilder.


Är ju trots allt MEG skit fint väder dessutom!
Samma värme som i lördags, och inte ett moln på himmeln.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0