Grym helg=)



Jahopp... måndag igen och ännu en arbetsvecka väntar.
Helgen har vart riktigt bra=)
Anna & Kim i fredags=)

Ana, Helen & Anette i lördags.
Var väl hos Ana kring 18.30 blev bjudna på en suverän fisksoppa, blev tyvärr ingen paella=p
Men gott var det i vart fall=)
Sen bjöds det på rödvin och diverse drinkar =)
Sen kom vi på att vi ville dra ut i Leksand å Helen som var nykter skulle ju hem till Leksand så hon körde oss in=)
Gick på Baren, där träffade man lite folk, Reine, Lars, mimmi mf.
Mycket trevlig kväll.
Hyffsad fylla för alla 3, men Anette var nog mest dragen haha!


I går var jag trött hela dagen smått huvudvärk på morgonen men de gick över=)
Så vid 11-12 någon gång åkte vi och käka pizza och handla på Willys.
Sen när vi var hemma så slappade jag och självklart tog jag en tupplur på 2 timmar under dagen=P
Sen var det Bingolotto som gällde hehe=)

Börjar föresten bli kallt ute -11 brrrr =(
Ser inte fram emot när jag ska ut & skrapa rutor på bilen.

NOg bloggat nu ska jag göra mig i ordning=)






Kommentarer
Postat av: Madde

Nej jag är inte gravid, finns andra saker man kan vara nervös/orolig över???!!!

2010-11-08 @ 21:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0