Hemland..



Jag sitter och läser på Adoptions Centrums hemsida...
Blir inte riktigt klok på allt... men jag har aldrig vart den som är bra på att styra upp saker ock ansöka olika grejer.
Men de löser sig nog.

Efter Grey´s på tv i går och glöggen så blev jag helt slut och väldigt trött!
Så var bara att krypa till kojs...

Just det ja vi har fyllt upp barskåpet inför vintern också, jag har många glögg att värma mig med i vinter=)
Inväntar samtal från min lilla mamma=)
Här skall pratas resa och allt som här där till...
Allt som måste göras innan, ansökan och papper som skall skickas till kommunen  osv osv.
Sånt jag inte förstår någon ting utav...jobbigt =(

Ska nog ta fram lite kyckling ur frysen sen så jag har till matlagningen sen, plus ska nog åka ner på byn och inhandla lite kryddor till wooken jag ska göra sen =)
Funderar på Thai-rödcurry=)




Glögg å pepparkas mys tilll Grey´s=)


Nyss låg Tiger i mitt knä och gosade sig=)
Men han blev utbytt alldeles nyss då jag har en stor "Mårten"(Smuts) i knät istället=)
Hon ligger och spinner jätte högt=)





Kommentarer
Postat av: Junior :)

Fan va gött med massa glögg :) vi får styra upp något nån dag tycker jag allt.. När skall du hit ner nästa gång??

2010-11-18 @ 11:19:48
Postat av: Camilla

SV: Jo klart det är mycket pengar,men skönt när man har ett fast pris att betala och allt ingår i priset... som mat :) Är det någon speciell resa eller så eftersom det är guide med? Vill dina föräldrar ochså åka med eller? :)

2010-11-18 @ 12:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0