Kallt!!!!



Fy fasen -14 ute, +14 på rummet...jippi!!!
Måste skärpa oss med att lassa in ved så de torkar så vi kan elda=P

Mått kasst även denna morgon tung i huvudet ont i kroppen ont i näsan plus ordentligt snorig, yay!
Härliga tider=P
Men jag masar mig till arbetet även denna dag...

Fick ett samtal i går av K som jag inte pratat med över tele på mega länge, blev faktiskt glad=)
Annars så i går kväll drog vi till Jonas på filmkväll=)
Fick sett hur Jonas bor han har ju flyttat in i sin morfar/farfars hus...vet inte vilkjet av dom det var men någon utav deras hus.
så ni bor han nästan i baggbo=)
De var mysigt där i vart fall=)


Nu ska jag göra mig i ordning för att åka till jobbet...
Jobb 9-17...




Kommentarer
Postat av: Celia

usch va kallt rum :( haha. fryser bara de är 20 grader.

2010-11-30 @ 13:26:10
Postat av: Camilla

Ni har inte köpt er nåt sånt "flyttbart" element ni skulle köpa än eller? :S

2010-11-30 @ 17:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0