Ledig/ingen sovmorgon.


Japp är ledig i dag ochhur skönt känns inte det när man ändå får gå upp vid kl 6?=P
Haha fortfarande ingen fungerande bil till Perra...och i dag skulle arbetskamraten han samåker med vara pappaledig...
Så var bara att åka med in till Falun dumpa av Perra vid jobbet kl7 och köra hem igen....
Är jag inte världens snällaste flickvän så säg=)

Nu är jag hemma igen i vart fal...ganska trött men vad är de för idé att lägga sig nu?
Blir frukost om ett tag sen vid kl 9 åker jag till Grycksbo vårdcentral och fixar mig nya p-piller, sen hem igen, dammsuga vilket inte gjorts sen jag vet inte när...usch!
Sen blir de väl kika efter lite jobb och ringa lite samtal och så...

Gjorde ju kokt potatis, torsk & äggsås i går det blev suveränt!
attans vad gott=)

har börjat fundera över julen lite.. jag tror jag ska börja med julklapps inköpen redan nu precis sm förra året, då var jag klar med julklapparna innan november var slut=)
skönt=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0