Mer snö =)

 

Jajjemen här kommer det mer snö=)
Snöar inte jätte mycket men de kommer lite flingor i vart fall=)

Körde Perra ner på byn och så hem sen igen.
Så inte den andra bilen står nere vid busshållplats parkeringen hela helgen.
För i dag åker vi ju till Kinna =)

Ska bli så mys =)

Slutar kl 15 i dag så ska hem kolla till katterna å byta kläder efter jobbet, sen åka in till Falun, ploca upp Perra på jobbet och styra kosan ner över =)

Lääängtar=)
Verkar som att de blir en sväng till Ullared också =)
Kan behövas inhandlas lite grejer skulle jag tro=)

Perra grejade med min motorvärmare i går, körde upp bilen på "bryggan" på andra sidan...och pillade under bilen.
Men som alla andra mornar var motorn kall....
så typiskt...


nene nu blir det frukost och fortsätta elda på rummet=)
Så katterna har det varmt & skönt i alla fall i dag när vi e borta =)
Fast vi har ju i och för sig satt på alla elementen på nedervåningen så ska inte vara någon fara...
Bara här uppe de e kallt i så fall, har ju inte ett element uppe här, så de vill jag nästan införskaffa, ett sånt där tillfälligt element eller vad man ska kalla det=)

jaja nog bloggat för i dag, ha en bra helg de ska jag ha =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0