Skräckfilm i går, fest i dag =)


Åkte direkt från jobbet till Borlänge i går, buss omedelbums=)
Hem till Anna... och Kim=)
Blev skräckfilm.
Vi kollade Paranormal activity & Paranormal entity!
Riktigt bra filmer enligt mig i vart fall... ganska så ruggiga må jag säga, jag tror ju på de övernaturliga med spöken, andar och så...
Så de va riktigt spännande och läskigt!

Jag kan se vilka splatter filmer som hellst typ, massa blod, knivar avhuggna kroppsdelar osv.
Men filmer med de övernaturliga/oförklarliga gör mig lite freaked out fakitskt!!!

Så de 2 filmerna var faktiskt bättre än jag hade trott....var lite rädd för om jag skulle kunna sova hemma ensam eftersom Perra inte kom med bussen hem i natt, men de gick fin fint=)

Utöver filmerna tjötade vi lite och hade det allmänt trevligt=)
Får bli film snart igen=)


I dag däremot, bär det av till Ana, skall bli mycket trevligt, hon ska bjuda på Paella och så blir det väl alkohol utöver det sen =)
Kul kul=)
Alla Scorett brudar kunde inte va med i dag men det blir nog kanoners ändå=)


Nu ska jag kika vad man ska ha för kläder på sig i dag, kanske något utav de nya byxorna?
ja vi får se helt enkelt =)


ha en bra afton gott folk=)









Kommentarer
Postat av: Camilla

Åhh dom filmerna skulle inte jag våga se hehe :S

2010-11-06 @ 20:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0