Snö!

Nu är det vitt ute, dock inte så mycket än.
Det blåser en hel del dessutom, och blåsten gillar vi inte, det ska singla ner fina snöflingor från himmelen tycker jag=)
Seg dag på jobbet i går trodde aldrig den skulle ta slut, hoppas tiden går fortare i dag!

I går blev de potatis beasås & fiskpinnar till middag =)
Mums mycket gott=)
Efter det så kollade jag House och efter House kollade vi Seeds of Chucky=)

Jag bara älskar Chucky fimlerna, han e ju så jäkla klockren den där mördar dockan, så fult skratt och bästa kommentarerna =)

Få se om de blir mer snö till i kväll, jag hoppas på mer snö i vart fall=)
Myspys=)

Sitter och är typ redan klar för att åka ner till bussen.
och ska inte åka förrän om 25min.
Vad ska man hitta på?=)


Jaja ha en bra gott folk hoppas på mer snö=)




Kommentarer
Postat av: Camilla

Jo han verkar gilla snön,han skall slicka på den hela tiden hehe =)

2010-11-10 @ 08:32:39
Postat av: ♥Celia♥

Nu är de verkligen vinter :) !

2010-11-11 @ 12:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0