Tisdag...

Japp de va den tisdagen...onsdag i morgon då, inte alls långtid kvar tills veckan e slut.. jobb 8.30-18 till på fredag...
I går föresten var de riiiktigt nära att jag smällde iop med en bil, fy fan vilken hjärtklappning jag fick...
skulle köra ner på byn och hämta Perra ju...
så precis när man kommer "ut ur" Baggbo kommer det ett krön, hade saktat in (som alltid) och lagt mig långt ut i kanten....
Men precis när jag e på väg upp för ser jag en stor typ pickupaktig bil som körde som en idiot!!!
han låg mitt i vägen och körde fort utav bara tusan, så var bara ren tur att HAN inte smällde in i mig, ingen hänsyn alls!
Livsfarligt!
Jäkla idiot!!!
Nä då vart jag verkligen rädd, tur jag i vart fall var "förberedd"...hur rba förberedd man kan bli på en sån dåre?!


Jobbat i dag...som vanligt...lång dag.
samma ända tills på fredag som sagt.
verkar bli Borlänge denna fredag, ska väl hem till sötaste Anna & ha skräckfilmskväll=)
kan bli riktigt nice=)
Sen på lördag blir de ju middag/sup hemma hos Ana med Scorett brudarna=)
Kul kul=)

Inte hänt mycket sen jag kom hem 18.30...
Duschat och kollat på House.
I mon ska jag nog kolla efter nya brallor på lager, och kanske få fingret ur och köpa de skorna jag dregglat över senaste veckan=P

Just nu eldar jag i kamin...
Ska väl krypa till kojs och kanske läsa lite Wallander innan sömn=)
Och slänga in några till vedträn=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0