Tuff dag!



Japp 9timmar jobb... 30min rast...tufft det...
Men sista rasten glömde jag medans Anette & jag fick lov att vara starka och hugga i nere på vårt lilla lager, hystades kartonger fulla med skolådor med skor i =P
Dagens träning typ, tungt faktiskt... hysta runt och letade efter hela sorteringar...plus klättra runt i takhöjd uppe på alla pallar fulla med kartonger.
2timmar gick fort.
Hela dagen har gått fort!

Läggdags om 1½ - 2 timmar...
Sitter och provar mina snygga skor=)

Plus fick ju lov att ta bild hur dom ser ut på=)

Nu ska de eldas i kamin för här på rummet är det lite kyligt...



Tyvärr ser skorna blåa ut på bilden men dom e svarta.
Och den klacken är ju såå fett läcker!!!!!

Hade bild på de andra skorna på...men min data cpa och jag råkade ta bort bilden =(
Fåt bli en annan dag....







Här är entrén till mitt jobb=)



Kommentarer
Postat av: Hanna

Snygga skor!!!! :)

2010-11-05 @ 19:38:29
Postat av: Celia

Coola klackar :D

2010-11-05 @ 20:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0