Uppdates =)



Inte orkat skriva de senaste dagarna men jag ger mig på ett försök nu=)
helgen var kanon!
Fredags var jag ensam hemma, slutade ju 18.30 så var hemma strax innan kl19.
Bara chilla med lite glögg och ensam hemma eftersom Perra drog till nygg efter att han visat sitt ny blekta hår...

I lördags skjutsade Perra mig till Falun, där handlade vi lite nya julljusstakar för 29kr/st på Rusta.
Mycket billigt och dom fungerar=)
Efter det åkte vi till ÖoB inhandlade 3mega påsar ostbågar & läsk.
Sen åkte vi till stan, strosade runt lite i affärer sen mötte vi upp Anna & Kim, jag skulle ju gå med dom på stan och sedan åka med dom hem och glögga=)
Perra hade ju redan planer så han blev inte med tyvärr.

Väl hemma hos Anna & Kim blev de lite cider sen 1flaska glögg och så rödvin på det=)
Nog blev vi lite glada i hatten=)
Men vi hade riktigt trevligt, spelade "hur fan visste du det?!"
Sen så youtubade& spotifyade vi och lyssna på massa skön musik=)
Anna & jag fick värsta rycket, dansade och sjöng till Spicegirls hahaha så jäkla klockrent!
Kim flydde vardagsrummet=P

Ne fan de va en riktigt total lyckad & trevlig kväll=)
Tog sista bussen till Falun, var i falun kl 2 och Perra hämtade uppp mig, skit skönt att slippa sitta på ännu en buss hem till Bjurs, men han hade ändå "vägarna förbi" då han skulle köra hem Bubba=)

Älskling var så snäll och svängde inte på Mc donalds så jag kunde få i mog lite fylle käk=)
Mycket snäll är han =)

Vaknade vid kl10 på söndagen, konstigt nog utan varken huvudvärk eller illamående, en bakisfri dag =)
konstigt med nderbart =P

Jag dammsög under dagen, efetrsom Perra sov till kl 13!!!
Sen åkte vi till Willys & handla lite, och när vi kom hem sen skulle vi inviga min fritös=)
Pommes & kebab!
Sjuuuukt gott=)
Och min lilla fritös var super=)

Jaja nog tjatat, här kommer bild på Tiger T& gårdagens middag=)






Just deeee ja får inte glömma visa Perras blekning, han ock Tiger kan ta varann i hand nu =P













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0