Det var de sovmorgonen...


Vaknade och var pigg kl 6 i morse...
Är väl van då jag vaknar den tiden när Perra går upp om veckorna.
Så jag gick ner, gick på toa & gav katterna lite torrfoder, sen gick jag upp och lade mig igen i hopp om att sova några timmar till=)

Strax efter 8 vaknar jag av att mobilen ringer... Perra i luren, han ber om hämtning i Falun hos Pune då han var skit bakis och mådde riktigt kasst...
Och snäll som jag är masade jag mig upp och hoppa i bilen för att hämta honom.
var ganska seg, men piggnade till när jag drog på volymen i bilen & splade lite System of a down.

När jag avr framme vid Pune så fick jag vänta i 20 min innan Perra kom ut tillparkeringen, han mådde så dåligt så ja de tog sin tid innan han dök upp...
Efteråt åkte vi till Willys, Perra ville köpa läsk och panpizza....jag passade på att köpa frukost frallor=)

Nu ligger han och snarkar på soffan med täcket över huvudet, jag sitter här och bloggar med tiger på fönsterbrädan brevid datan, han ligger och solar sig =)

Näpp nu ska jag ner och diska, kanske dammsuga lite med.
Ser ganska stökigt ut här eftersom båda jobbar om veckorna och är lite smått lata med städning och disken.







Ja det var allt hej hopp=)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Nä grädde har vi aldrig på den tårtan :) Gillar inte gräddtårtor heller så =)

2010-10-16 @ 22:02:11
Postat av: Camilla

Grädde smakar ju typ inget. Men blandar man i lite hallon i grädde då är det gott :)

2010-10-17 @ 11:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0