Fredag, fika, god middag.



Äntligen fredag, härligt =)
var i stan kl 15, träffade Anna =)
satte oss och skulle ta en fika på Falan gallerian.
Personalen måste trott vi tjuriga bitchar eller nåt.
men dom gjorde inget rätt =P
Anna fick fel sorts kaffe 2 gånger, för dom fattade ju trögt.
och när jag skulle börja käka skummet som var på min latte satt det fasttorkade matrester på skeden, riktigt grouse!
Så då fick dom göra ny till mig med.
Så sammanlagt fick dom göra nytt 4gånger.
Men till slut så vart det bra =)
Vi käkade äppel/rabarberpaj till det =)
Riktigt mumma =)
satt och tjöta å hade trevligt =)

Sen gick vi en sväng i det fina vädret också =)
Sen in på Clas Ohlson där jag köpte mig en kupévärmare till bilen =)
Eftersom förra vintern hade den en tendens till att ha frost på insidan av rutorna ibland =)
kanske slipper det i vinter då =P

Dagens middag blev god, nötkött skuret & utbankat i tunna skivor, typ som lövbiff, pommes & bearnaisesås till, sen sallad med grekistdressing =)
mums!! =)






I dag fick vi föresten hem Startropics 2, till nintendo 8bitars =)
Så i kväll ska vi speeela=)





Sen önskar jag lite att fordonen på gården ska minska innan vintern faller på.
Hade vart skönt =)
Ser lite tråkigt ut med bilar i alla hörn =P


Längtar till i morgon =)
Rättvik och sen Leksand och party =)




Kommentarer
Postat av: Camilla

Japps det är det allt,och då får du gärna komma på kalas om du är nere då =) Tyvärr så är mamma bortrest på min födelsedag och det verkar som Anton jobbar då,men dom både kommer hem igen dagen efter. Men så synd bara =( så får se om det blir kalas den 30 eller den 31,och som sagt om du är nere då så titta gärna in på tårta isåfall =)

2010-10-01 @ 19:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0