Fredagsmys!



Ensam hemma, blev en jätte fin middag för mig själv i dag...eller inte haha!
Kroketter & rödvin till=)
Fina grejer det=)
Jobbat och slitigt eller jobbat flitigt kanske, i veckan, och ännu en jobbvecka väntar=)
Skit nice=)
har sett 2st sjukt snygga skor på Scorett i dag efetrsom jag är huvudansvarig för uppackning av skor eller vad man ska säga haha!
Men i vart fall ett par röda stövletter i lack, likadana som jag har sen innan fast i rött...skit snygga, och sen ett pat kilklackar med skit snygga remmar som detaljer, jag säger då det JAG SKA HA DOM! =)


Ser ut som dessa fast i röd lack typ, skit coola=)

I morgon skall jag till Borlänge och hem till Anna Ska bli riktigt kul=)
Blir väl lite alkohol och så=)

Nu ska jag fortsätta elda på här på rummet & om ett tag blir det sängen ganska trött faktiskt =(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0